Bloggintresserade

fredag 17 februari 2012

Mini baby



Har nu fått vara ledig i 3 hela dagar,helt underbart.Idag är det dessutom underbart väder och gått promenader på sjön 2ggr.Städat lite i min blogg och blev ganska nöjd,fast lite mer justering återstår dock.
Lite cernitlera kom fram och av det hela blev det en liten minibaby.Så svårt att fota,blev inte bra hur jag än försökte antingen för ljust eller för mörkt.Inspiration till denna minibaby har jag fått av en tjej som gör fantastiskt söta minisar.Hittar inte hennes sida nu,men gör jag det senare så lägger jag gärna in en länk här.Så får ni se och njuta. 

15 kommentarer:

Sinikka sa...

oj oj oj, vad är detta ortoligt söt. Du är jätte duktigt, du.
Makalöst bra!!!
Sinikka :-)

Mim... sa...

Helt underbar!! Fattar inte hur du får till dessa små underverk.
Ha det gott,,,

Frideborg sa...

Vill ha vill ha vill ha!!!!!!! Så ljuvlig !

Anne Bente sa...

du er utrolig dygtig til at lave dem ♥♥

Annacarin sa...

Jisses... SÅ söt!!
Vad duktig du är, måste varit jätte pilligt!
Annacarin

Marita Johansson sa...

Åhhh helt underbar

Kramis

Susy sa...

Gossingen!

KRAM SUSY

Stephi sa...

men du e ju helt otrolig, att du gjort denna! Jag trodde det var en köpdocka.Jättesöt och fin!

Angelica sa...

Helt otroligt vad du kan "få till"
Underbar!!
Trevlig helg!!

Ann-Charlotte's blogg sa...

Hej Carina!
Otroligt så söta dina små bebisar är, du är så otroligt duktig, förstår inte hur du får till dessa små mästerverk...

Roligt att du vill vara med och fira hos mig, stort lycka till!
Ha en riktigt fin helg!
Kramar Ann-charlotte

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

men oj ...hur kan du ... han/hon ser ju helt levande ut...

Mia sa...

Fantastikt!! Vilken underbar baby!
Om du inte hållit den i handen skulle man kunna tro att den var riktig!!
Vad duktig du är!
En riktig konstnär!
kramizzar

Gunn`s Kort sa...

Å herlighet:) Noe så lite og nusselig:)
Jeg blir mormor igjen til våren, så jeg er nok litt i babymodus for tiden:)

Pysselfröken sa...

Så väldigt söt! Du är så duktig.
Kram

Snabbscrapparen sa...

Du är en stor konstnär!

FEEDJIT Live Traffic Feed