Bloggintresserade

lördag 13 februari 2010

Ett Hjärter Kort

Idag är det ett litet kalas hemma hos mig och jag väntar lite gratulanter .
Så skurspannen och dammsugaren har fått bekänna färg.
Mitt pysselrum fick sig också ett "litet" lyft och papperskorgen fylldes ganska snabbt.
Fick ju som sagt en hel del presenter från scrappvvänner över hela Sverige och av en del fina omslagspapper mm.,blev detta kort till.
Vill med detta kort överlämna ett STORT hjärta till ALLA ni på Alla Hjärtans Dag.
KRAM!!

9 kommentarer:

Susanne Lindén sa...

Tack för hälsningen hos mig! Ser att du fyllt år, så jag får önska dig grattis i efterskott!

Så kul att du ska prova på att gjuta. Det är inte så svårt och du får göra som jag, testa dig fram. Jättefint kort och jag gillar ditt armband i inlägget längre ner!
Ha det gott!

Cath. sa...

Grattis i efterskott och tänk att lite skräp kan bli ett så fint kort! Kramar till dig!

Pernol sa...

Jättesnyggt kort!!! Grattis i efterskott önskar även jag!
kramis Pernilla

Willy's creations sa...

Looks great..I have the picture too......love those pictures.

Hugs,Willy

Cornelia sa...

Väldigt snyggt! Jag gillar wellpapp!!

Ha en trevlig alla hjärtans dag!

Linapyssel sa...

Ha ett härligt kalas Carina!!! GRATTIS i efterskott!!
Ett STORT hjärta från mig till dig!
Kram Lina

Scrap by Heart sa...

Grattis i efterskott och ha en bra "Alla Hjärtans dag". Jag gillar ditt kort och armbandet urläckert!

Linapyssel sa...

Tittar förbi och säger hej bara! är allt bra med dig kompis??

Kram Kram Lina

Elizabeth sa...

Love the card

FEEDJIT Live Traffic Feed