Bloggintresserade

söndag 7 februari 2010

En bamsekram!



En riktigt mjuk björnkram vill jag ge till mina Goa bloggvänner



För att hon alltid är med på noterna och ställer upp på allt.Och naturligtvis skapar de mest fantastiska kort.En riktig mästarinna i kortvikningens alla konster.


Också hon en kanon tjej i bloggvärlden.Skapar det mest fantastiska alster.


Som har ett hjärta av guld och gör jättefina kort mmm.En hälsning från Lene kommer alltid då och då.

En nufunnen vän i bloggvärlden.Och en fantastiskt duktig scrappare.Skapar de mest otroliga alster.Tack,för all inspiration
---------------------------------


Bamse björnen Bruno delar gärna ut en mjuk bamsekram
tillsammans med dig.
Så sänd honom gärna vidare till någon/några du tycker om!


Många är ni därute i cyperrymden och vill till er ALLA ge en riktig bamsekram!!

4 kommentarer:

Linapyssel sa...

CARINA...DU ÄR VÄL FÖR GOOOOOO!JAG BLIR JÄTTE GLAD OCH STOLT ATT DU GIVIT MIG DEN GULLIGASTE NALLEN, DEN BETYDER OERHÖRT MYCKET!TACK SNÄLLASTE DU , DU ÄR EN LYSANDE STJÄRNA PÅ MIN HIMMEL!!! kRAMAR I HÖGAR OCH TACK IGEN

Camilla sa...

OOOOOO så gulligt av dig. TACK så jättemycket!!!! :)

Linapyssel sa...

Hej Carina!!!

Hoppas du mår väl! Tack igen för go kramen!!

Nu ska du få gå och hämta något hos mig som du är extra förtjänt av!!
Kramar Lina

Lene sa...

Hallo min vän!
Tack snälla rara du, den är ju för söt och du är ju go!
Måste passa på och gratulera då jag inte är hemma när du fyller!
hoppas du får en fin dag!
Kram lene

FEEDJIT Live Traffic Feed