Bloggintresserade

onsdag 4 februari 2009

House of Inspiration




Nu har jag fått inspiration, efter att det kommit ljuvliga papper,band,blommor mm från underbara Jessica från
House of inspiration.

Har för första gången målat med distresser,det gick så där, man måste träna och prova på ett antal gånger har jag förstått.

Stämpeln är en Whiff of Joy och jättesöt.Blomman har jag klippt ut från ett papper som heter Daydreamer allt och mycket mer finns att införskaffa då House of Inspiration öppnar den 15februari.

Så välkommen du också att titta in till en modern och framåt Webbutik.

2 kommentarer:

Pernol sa...

Gosch så snyggt!!! Det är ju jättesnyggt med distresser. Jag blev inspirerad av dig och köpte mig en distress för att prova. Klarar jag inte att måla med den kan jag alltid färga papper med den tänkte jag. Men du är duktig du!!

kramar
Pernilla

Lena B E sa...

Ååååå vilket jättegulligt kort!! Ha en jättetrevlig kväll! Kram Lena

FEEDJIT Live Traffic Feed