Bloggintresserade

onsdag 26 oktober 2011

Inbjudan


Åter på svensk mark och en underbar vecka tillända.Cypern är en vacker ö med helt klarblått vatten och fantastisk mat.Dagstemperaturen låg mellan 25-30 grader men något kallt under kvällar och nätter.Skulle absolut kunna tänka mig att återvända dit igen.

Men nu är jag åter vi mitt pysselbord och ytterliggare två lediga dagar.
Idag bloggar jag på Vilda Stamps med detta inbjudningskort.Ett stämpelmotiv som jag tryckt på ett beiget papper och målat med pastellkritor.

6 kommentarer:

Frideborg sa...

Jätterart kort!
Välkommen hem.
Kram Marina

Riet sa...

So gorgeous.

Hugs Riet.xx

Carina sa...

Välkommen hem. Fint kort du gjort. Kram

Ann-Charlotte's blogg sa...

Så läckert kort!!!
Kramar Ann-Charlotte och välkommen hem...

Anne Bente sa...

åh.... hvor er den dog bare smuk.

klemmmm

Gunn`s Kort sa...

Åh, så nyyydelig:)
Klem Gunn

FEEDJIT Live Traffic Feed