Bloggintresserade

måndag 25 juli 2011

Äntligen fick jag....

....fram en ny bild i mitt nya fotoprogram.Har trixat och krånglat under en låååång tid och fattat noll.Så äntligen är det fixat och här kommer en tag som bidrag till Scrap-Perras sommar tävling.

Det är som sagt 12 olika deltävlingar och i denna skall man använda lite olika färger och jag har använt akrylfärg som är blandat till rosa och målat på wellpapp.Svart Distress som stämpelfärg och alkoholink till att färga snöret-repet runt bilden.

6 kommentarer:

Katja/MezzaNotte sa...

sååå snygg tag!! massa fint du har gjort!! Kul och kika in!!

Kram Katja

Carina sa...

Snygg:) Du har pysslat på, själv har jag jag börjat vakna till scrapparliv igen...lite... Tack än en gång för alla freebies du delat med dig.
Kramar

Dora sa...

My o my what a beautiful creation!

Riet sa...

So wonderful Carina.

Hugs Riet.xx

Lene sa...

Den är underbar vacker Carina!
Kram lene

Eva sa...

Allt i din blogg är ju sååååå fint och så vackert presenterat. Blir jättenyfiken på vad du har för fotoprogram...
Ha det gott
hälsar Eva i Kalmar

FEEDJIT Live Traffic Feed