Bloggintresserade

torsdag 14 maj 2009

Student min Hugo samt ett 1:a pris

Varför,varför är jag ALLTID så ivrig?Fick en beställning på ett studentkort.Av det hela blev det detta kort.Efter ett tag började jag fundera på om det verkligen var till en tjej!!??
Efter att fått klarhet i det hela var det naturligtvis till en KILLE!Och inte sjutton vill han ha detta kort.Så det är bara att gnugga "geniknölarna"och börja om från början.
Med en underbar eftermiddag med sol och värme besökte jag och min Hugo vår badplats.Där började han gräva gropar i sanden såå stora att hela han fick plats,efter att han sedan plaskat i sjön,rullat runt i sanden och ylat i ren förtjusning, blev han inte så mysig längre.Fick sedan ligga ute på vår veranda och torka, men under tiden jag sitter här, hör jag ett tassande en suck samt en duns på vår hallmatta,undrar vem det är? för inte är det gubben iallafall.Min kväll är räddad,älskar min dammsugare! Har ni sett den nya reklamfilmen om just dammsugare och hundar så är det ungefär som den!!
Blev idag jätteglad vann ett 1:a pris tillsammans med nett i SS.Vi hade båda gjort varsin

10 kommentarer:

Cornelia sa...

SUUUUUPERGRATTIS TILL VINSTEN!!!

Och kortet är helt underbart, men passar såklart inte till en kille *S*
Nåja, nu har du ett på lager när nästa beställning kommer! *S*

Willy's creations sa...

very lovely card.

Hugs,Willy

Pernol sa...

Grattis till vinsten!
Kortet är jättesnyggt!!! Läckert med klänningen!
Nåväl, det passar ju inte till en kille. Nu får du chansen att scrappa lite till! :D
kramis
Pernilla

Ulrika sa...

Kortet är verkligen helt underbart, vad snopet att upptäcka att det skulle vara till en kille! Klänningen är helt fantastisk! Nåja, det finns säkert någon lycklig studentska därute som kommer att bli superglad för detta kort istället. Det ska väldigt roligt att se hur kortet till kill-studenten blir sen! Kram.

Lena B E sa...

Stort GRATTIS till vinsten!!

Oh så vackert kort!!

Nu har jag använt dina stämplar igen, dels på en almanacka och dels på en altrad låda. De finns i min blogg om du vill se, du får scrolla ner lite. Ha det så bra.
Kramar från Lena

Ann sa...

Wow! This card is beautiful!

Susanne/CountryScrap sa...

Jättesnyggt!

Kram
Susanne/CountryScrap

Marie-Louise sa...

Hej! Otroligt snyggt kort!!! Gillar massor! Hur har du fått till klänningen? Är det nåt färdigt eller har du gjort den själv? Tell me, tell me!!! Ha en bra kväll. Kram Marie-Louise

Monica sa...

Wow vilket fint kort och vilken underbar klänning!! Har du gjort den själv?? Nu måste jag kika runt här lite. Gud vad mycket fint du har gjort! :-)
Kram kram och trevlig sommar!

Angelas sa...

Helt underbart kort, grattis till vinsten.
Så läckert med klänningen...har du köpt eller något du delar med dig??
Superkul att hitta din blogg, mycket fint :)
Ha en skön påsk

Angela

http://abertilsson.blogspot.com/

FEEDJIT Live Traffic Feed