Bloggintresserade

tisdag 22 juli 2008

Moa i för stor tomtedräkt

Undrar vad som får en att sitta med julmotiv mitt i sommaren.
Försöker som sagt att göra lite nytt till julen.Man måste ibland vara ute i god tid,så man har lite materiall att jobba med senare.Fick tips av Veronica att göra en stor tomtedräkt med Moa inuti.Så här blev resultatet.Dräkten kunde vara lite större,men det är sånt man upptäcker efter hand och kan ändra lite på,vid senare tillfälle.Tack Veronica för alla jättebra tips du gett mig.Nu blir det Moa med Varm Choklad,hoppas att den blir Ok så jag kan lägga in den i min blogg!
Men nu fortsätter vi att njuta vi av sol,sommar och semester.

7 kommentarer:

maxell sa...

Men va sött med för stor dräkt. Den gillar jag. Å härligt med juligt fast det är smällhett i sommaren.

Cath. sa...

Men du den blev verkligen fin! Ser fram emot dina julstämplar!
Kram!

Anonym sa...

De är underbara. Du är såå duktig. Lite julsugen blir jag allt:)
Kram Suz

Veronica sa...

BRAVO!!!!
Jättefina Carina!
Säg till sen när du har dina stämplar klara och är redo för beställningar!
Jag sitter fortfarande med ett stort smile när jag tittar på din Moa.
kram kram

Kamilla sa...

Så fin Moa blev!!
Du är verkligen jäteduktig på att rita!

Anonym sa...

Wow, vilken snygg blogg du har och så mycket snyggt du har gjort! Jag kan inte förstå hur jag har kunnat missa allt detta. Hit kommer jag fler gånger.

Kram fia

Anonym sa...

Tack snälla Carina, blev glad för din kommentar!
Har suttit i solen en stund(på balkongen) det var varmt. Så gissa om det var härligt att titta på sitt fina julkort.
Inte utan att man längtar till den tiden!
Kram Lene

FEEDJIT Live Traffic Feed